BLOGGER TEMPLATES AND MyYearBook Layouts »

Sunday, November 28, 2010



Kenal ini perempuan ka?cantekkkkkk kan?biasalah.. :33
Biasalah kenal dari fb dolok.Cassilda Cassie namanya.kamek duak kenal dari lam fb lamak da jak.tapi x pernah nyoal tempat tinggal.haha!paduhal nya tok tinggal dekat ngan umah aku jak.next year nya sama skul sama ngan aku.weee~gumbira saya.:)
nya tok tauk semua problem aku.cine mok dapat ompuan kedak tok gik?dah lah kacak + bait+berbudi bahasa.haha!tiga dalam satu eh.yahhhh!nya tok pun sama PENYIMPAN MOHOR TERBESAR AKU!(rahsia maksud nya).kamek duak salu cita pasal angan2 bodo kamek duak.mun ku nangis ka sakit ati ka.terus mesej ngan nya.kedak bergerek kamek duak ouh?boh jeles.ku mpun tok.brani curi nya dari aku?langkah mayat ku lok.haha!iloveyousomuch hunny!

0 comments: