BLOGGER TEMPLATES AND MyYearBook Layouts »

Friday, November 26, 2010

KOREA!KOREA!KOREA!

     Time boring kedak towk,kakak ku merancang mok pergi korea ndah.OMG!mun nya padah nya akan pergi.kenal gilak aku ngan pangey nya ya.mun nya pergi terpaksalah aku bodek nya sak aku dapat ekot.n then aku pun berbait bait dengan nya.tengah nya kat lappy.aku pun dudok tepi nya.nya tengah carik tiket pakey pergi korea.x tahan ku pendam2 jak lam hati aku.so aku padah la ngan nya.'kakak,aku mok ekot pergi korea dapat x?'dan nya pun menjawab 'tiket sold out!yang ada pun tahun depan jak.' me menjawab gik. 'tahun depan?'
nya:'aok' aku:'apuuuuuuu!' nya:x pa tahun depan.dapat kumpul pocket money kelak k belanja cya.p aku nang CONFORM pergi! aku:ekot ahh? nya: aok,boh bingong kau!n mek duak dah book ticket g korea.whahaha!dapat ku agak JI HOO cnun kelak,n pegi umah GO JUN PYO.haha!
walaupun tahun depan kelak ku pergi korea kelak.x palah asal pergi daripada x pergi. T_T
x pa sabar itu separuh daripada iman jadi aku harus menunggu dengan hati yang terbuka.koreaaaaaaaaaaaa!wait for me! 



1 comments:

Kachuk said...

ish2 . ksian . nti aq bwah kw pgi korea erk. hahahahaha