BLOGGER TEMPLATES AND MyYearBook Layouts »

Tuesday, November 16, 2010

pagi tadik nyaman aku tido.tengah nyaman2 aku tido.
datang orang berinjut2 kat katil aku n himpit aku.
terkejut aku,bodo na juak.
sekali aku tga kakak aku nak tua ya,
nya baruk balit dari sibu ya.
kali nya boring li ya lah nya ngaco aku.
taik juak nya ya.haha!
mun aku x mok bangun udah.
selimut aku di tarit nya,kipas di tutup.
tengah2 nya gurin n himpit aku time aku tido,
aku kaka lah ngan nya,

aku:petang towk lepak starbucks?

sys:kau x tauk cita ka?

aku:pahal?

sys:starbucks x halal oi.!

aku:ei.bulak kau ya juak.padah jak kedekut taik idong masin cya.

sys:ko ingat aku bulak ka?

aku:mun x orang cuba membankrapkan starbucks jak ya.

sys:tauk2 jak kau ya.x cayak udah.

aku:mun x starbucks,kita g secret recipe jak k?

sys:ok. 

nya pun kua cam besa lah.
kedak besa mun aku x mok bangun.
padam kipas.polah bising,selimut aku d buang kat lantai.
ya baruuuukkkk..
terima kasih lah!

0 comments: