BLOGGER TEMPLATES AND MyYearBook Layouts »

Wednesday, February 2, 2011

I love you!

Hari tok aku temu ngan acuk,haha!first temu malu2 bhaa.nya mbak adik nya.so kamek 3 round2 the world lhaa,n dah lamak2 jalan baruk okeyh ckit,kaka kedak besa.hahaha!dah kepak2 jalan trus crik tempat k relax lha.dah ya adik nya padah mok jalan2 gik.so tinggal kmk2 jak.dah ya,kaka2 adik nya datang,n then acuk padah nya mok g toilet.before ya.nya ada tulis something kat msj nya.aku polah bodo jak.ehe.n then nya suruh aku pgang hp nya.so aku pun pgang lhaa.p aku x baca apa d tulis lam hp nya yhaa.aku berik lah ngan adik nya,yg duduk sbelah aku yhaa.adik nya ada baca.pasya berik aku balit.haih?hahaha!eran2.paduhal dalam msj ya nya tulis kdktok.''farah..ily,since our first kenal,.ilysm,and i hope you will be my gf,for me to love.will u accept me?''  Ptut lah adik nya berik aku.paduhal....hahaha!Omg!tuyuk na aku x baca eh!so aku x puas hati.soal nya gik,pa nya padah dalam msj yaa?
n then nya tulis gik,n anta mesej ngan aku..dah lepas aku baca ya..n aku pun terima nya..i love u! ;')



pic kamek 2 d snap oleh adik nya,credits to maa loly chantek! :D

0 comments: