BLOGGER TEMPLATES AND MyYearBook Layouts »

Monday, February 7, 2011

Iove you!

I miss nya bhaa!adoe2..mun aku on9 x da ku ingat ngan hp gik eh.x tauk pahal.p mun ngan si monkey tok.aku chat ngan nya kat fb,kakya mesej gik.tuyuk na keja kmk 2.aku suka pangey nya,nya x suka tuduh melulu.nya akan siasat bena2 lok.n salu bangunkan aku sebelum pergi sekolah.ehe.i love you.n time ku baca blog nya aku ada terjumpa sgek gamba tok.bruk ku pasan yang gamba nya tok ada iras2 BAIM WONG,bagi aku lah.aku x tauk bagi orang lain.

Gamba tok lah!n gamba tok lah yang ku padah kedak muka pelakon yhaa.cikit2 lah.x banyak.haha! :D



laki tok lah baim wong!aku x temu gamba nya nak lain gik.*sebenarnya malas mencarik. :D



Aku suka gamba tok bhaa!tangan yang macam lelaki ya,bukan tangan aku ok?ya tangan si monkey aku.haha!
I
love
U
Syukry
C:
   

0 comments: